Szeretettel köszöntelek a Debrecen Közösségi Oldala közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Debrecen Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Debrecen Közösségi Oldala közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Debrecen Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Debrecen Közösségi Oldala közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Debrecen Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Debrecen Közösségi Oldala közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Debrecen Közösségi Oldala vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Új közlekedési rend a belvárosban
Jelentősen korlátozná a város a jövőben a belvárosi gépjárműforgalmat, ennek érdekében kapukat építtetne a belépő közlekedési pontokon – többek között ezt tartalmazza a város hosszú távú közlekedésfejlesztési koncepciója. A terv elkészítésére az uniós pályázatok sikere érdekében volt szükség.
Az önkormányzat az Európai Unió által támogatott Civitas II. program keretében készítette el a fenntartható városi közlekedésfejlesztési tervet. Az EU-s pályázatoknál ugyanis kiemelt hangsúlyt kell fektetni arra, hogy az egyes projektek közlekedési koncepcióba illeszkedjenek. Mivel a Debrecen méretű európai városok többsége már rendelkezik ilyen tervvel, ezért nemzetközi elvárás volt ennek elkészítése. Az elmúlt évek területszerkezeti változásai szükségessé tették a közlekedési rendszer felülvizsgálatát és új koncepció kidolgozását. A dokumentum elemzi a jelenlegi helyzetet, tartalmazza a közlekedési rendszer fejlesztési stratégiáját, valamint rövid-, közép-, és hosszú távú javaslatokat fogalmaz meg.
A terv szerint a belváros fokozottabb védelmét szolgáló közlekedési rendszert kellene kialakítani, és olyan közúthálózatot, amely kevésbé terheli a környezetet. Indokolt lenne a belvárosi parkoló zónákat újraszabályozni, a felszíni megállást akár fizikai korlátokkal is visszaszorítani, miközben a mélygarázsok használatát tovább kellene népszerűsíteni. A koncepció javasolja egységes teherforgalmi szabályozás bevezetését súly- és időkorlátozással, valamint a belvárosi belépési pontokon a közúti forgalom kapuzását, ezzel együtt a lakosság tömegközlekedésre ösztönzését. A középtávú célok között szerepel a parkolósávok csökkentése, a gyalogos zóna növelése, valamint kerékpárutak építése. A hosszú távra szóló elképzelés szerint korlátoznák a belvárosi behajtást, elővárosi vasút épülne, valamint az 1-es villamos vonalát iparvágányok segítségével meghosszabbítanák, hogy az északi és a déli városrész közötti kapcsolat javuljon. A közlekedésfejlesztési koncepciót támogatta a városfejlesztési bizottság.
(Forrás: www.deol.hu, 2008. február 8.)
|
|
Keczánné Macskó Piroska írta 1 hete itt:
Érezd magad jól a klubban!
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Már szerelik a karácsonyi izzókat a belvárosban
250 új parkolót adtak át a belvárosban