Debrecen: Új közlekedési rend

Szeretettel köszöntelek a Debrecen Közösségi Oldala közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 522 fő
  • Képek - 383 db
  • Videók - 172 db
  • Blogbejegyzések - 315 db
  • Fórumtémák - 30 db
  • Linkek - 1093 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Debrecen Közösségi Oldala vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Debrecen Közösségi Oldala közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 522 fő
  • Képek - 383 db
  • Videók - 172 db
  • Blogbejegyzések - 315 db
  • Fórumtémák - 30 db
  • Linkek - 1093 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Debrecen Közösségi Oldala vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Debrecen Közösségi Oldala közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 522 fő
  • Képek - 383 db
  • Videók - 172 db
  • Blogbejegyzések - 315 db
  • Fórumtémák - 30 db
  • Linkek - 1093 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Debrecen Közösségi Oldala vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Debrecen Közösségi Oldala közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 522 fő
  • Képek - 383 db
  • Videók - 172 db
  • Blogbejegyzések - 315 db
  • Fórumtémák - 30 db
  • Linkek - 1093 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Debrecen Közösségi Oldala vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Új közlekedési rend a belvárosban

Jelentősen korlátozná a város a jövőben a belvárosi gépjárműforgalmat, ennek érdekében kapukat építtetne a belépő közlekedési pontokon – többek között ezt tartalmazza a város hosszú távú közlekedésfejlesztési koncepciója. A terv elkészítésére az uniós pályázatok sikere érdekében volt szükség.

Az önkormányzat az Európai Unió által támogatott Civitas II. program keretében készítette el a fenntartható városi közlekedésfejlesztési tervet. Az EU-s pályázatoknál ugyanis kiemelt hangsúlyt kell fektetni arra, hogy az egyes projektek közlekedési koncepcióba illeszkedjenek. Mivel a Debrecen méretű európai városok többsége már rendelkezik ilyen tervvel, ezért nemzetközi elvárás volt ennek elkészítése. Az elmúlt évek területszerkezeti változásai szükségessé tették a közlekedési rendszer felülvizsgálatát és új koncepció kidolgozását. A dokumentum elemzi a jelenlegi helyzetet, tartalmazza a közlekedési rendszer fejlesztési stratégiáját, valamint rövid-, közép-, és hosszú távú javaslatokat fogalmaz meg.


A terv szerint a belváros fokozottabb védelmét szolgáló közlekedési rendszert kellene kialakítani, és olyan közúthálózatot, amely kevésbé terheli a környezetet. Indokolt lenne a belvárosi parkoló zónákat újraszabályozni, a felszíni megállást akár fizikai korlátokkal is visszaszorítani, miközben a mélygarázsok használatát tovább kellene népszerűsíteni. A koncepció javasolja egységes teherforgalmi szabályozás bevezetését súly- és időkorlátozással, valamint a belvárosi belépési pontokon a közúti forgalom kapuzását, ezzel együtt a lakosság tömegközlekedésre ösztönzését. A középtávú célok között szerepel a parkolósávok csökkentése, a gyalogos zóna növelése, valamint kerékpárutak építése. A hosszú távra szóló elképzelés szerint korlátoznák a belvárosi behajtást, elővárosi vasút épülne, valamint az 1-es villamos vonalát iparvágányok segítségével meghosszabbítanák, hogy az északi és a déli városrész közötti kapcsolat javuljon. A közlekedésfejlesztési koncepciót támogatta a városfejlesztési bizottság.


(Forrás: www.deol.hu, 2008. február 8.)

Címkék: Közlekedés belváros

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Rácz Erzsébet üzente 15 éve

Nagyon jó lenne! Csak most ésszel kellene csinálni nem "mekk elek" módra mint korábban tették! Előbb ki kellene alakítani az utazási feltételeket, aztán kizárni a forgalmat a belvárosból!
A korábbi döntés meghozója valószínűleg soha nem száll fel a villamosra sem, és a buszra sem,a hivatali autónak pedig van parkoló a város háza mellett, amiért nem kell fizetni! Ha nem így lenne naponta szidná magát az esztelen döntés miatt!

Válasz

Ez történt a közösségben:

Keczánné Macskó Piroska írta 4 hete itt:

Jó szórakozástt a klubban!

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu